Foglalni szeretnék
Foglalás menete
A foglalás kezdeményezése kizárólag írásban történhet, e-mailben,illetve a weboldalon található űrlap kitöltésével. A foglalásnál meg kell adnia a foglaló nevét, lakcímét, e-mail címét, telefonszámát, a vendégek számát, az érkezés és a távozás napját. A foglalási szándék beérkezését követően a megrendelést 24 órán belül visszaigazoljuk, ezzel elismerve a vendégház lefoglalását. A foglalás akkor válik véglegessé, ha a megrendelő a visszaigazolást követően, az üzemeltetők által küldött díjbekérőn szereplő előleget megfizeti.
Az előleg megfizetése a díjbekérő megküldésétől számított 72 órán belül esedékes. Történhet átutalással, vagy SZÉP kártyáról történő utalással. Az összeg beérkezése után az Ötbárány Vendégház üzemeltetői előlegszámlát állítanak ki a megrendelő részére. Amennyiben a megrendelő az előleg befizetését a visszaigazolásban jelzett határidőn belül elmulasztja, a foglalás törlésre kerül
Az előleg a teljes szállásdíj 50%-a, amennyiben a foglalás a nyaralás megkezdését megelőzően több, mint 14 nappal történik, 75%-a, amennyiben a foglalás a nyaralás megkezdése előtt 14 napon belül történik.(A teljes szállásdíj: a lefoglalt napok számának és a ház napi díjának szorzata.)
A foglalási visszaigazolás kiküldése után a megrendelő fizetési kötelezettséggel tartozik az Ötbárány Vendégház üzemeltetőinek mindaddig, míg foglalását írásban le nem mondja. Amennyiben a nyaralás alatt úgy döntenek, hogy az itt tartózkodást előbb szakítják meg, a fennmaradó szállásdíjat nem áll módunkban visszatéríteni.
Az előleg megfizetése forintban történhet. A fennmaradó teljes szállásdíj megfizetése legkésőbb a nyaralást megelőző 3. napig esedékes, átutalással vagy SZÉP kártyáról történő utalással.
Számlaszámaink:
Folyószámla: Biró Ágnes Klára egyéni vállalkozó
K&H Bank
IBAN szám: HU79 10403208-50526771-74761006
GIRO számlaszám: 10403208-50526771-74761006
SWIFT/BIC: OKHB HUHB
OTP Szépkártya elfogadóhely neve: Ötbárány Vendégház , 8934 Bezeréd, Dózsa Gy. utca 65.
MBH Szépkártya: : Ötbárány Vendégház , 8934 Bezeréd, Dózsa Gy. utca 65.
K&H Szépkártya: Ötbárány Vendégház , 8934 Bezeréd, Dózsa Gy. utca 65.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a hatályos jogszabályok értelmében, 2021. szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató érkeztetéskor, okmányolvasón keresztül, a szálláshelykezelő szoftverében rögzíteni, majd egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.
Az adatok rögzítéséhez a szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő vendég az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a szálláshely-szolgáltatónak bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Jogszabály felhatalmazása alapján a szálláshely-szolgáltató jogosult elkérni a vendég személyazonosító okmányát, a vendég pedig köteles azt bemutatni.
A foglalás tényével a vendégek tudomásul veszik és magukra nézve kötelezőnek tekintik a házirendben foglaltakat.
További kérdés esetén és személyre szabott árajánlat ügyében kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Fogalás módosítás
Módosítás a megrendelő részéről:
A foglalás módosítására előzetes egyeztetés alapján írásban van lehetőség.
Létszám módosítására az érkezés előtti 2. napig van lehetőség,dátum módosítására a már véglegesített, és visszaigazolt foglalás esetén a szabad kapacitás függvényében, egy alkalommal van lehetőség. Ebben az esetben a befizetett foglaló az eredeti érkezési dátumtól számított 1 éven belül használható fel.Ebben az esetben a módosított visszaigazolás válik érvényessé.
Módosítás az Ötbárány Vendégház részéről:
Az Ötbárány Vendégház üzemeltetői fenntartják a módosítás jogát. Előfordulhatnak előre nem látható technikai problémák, (csőtörés, víz-csatorna- villany technikai problémák, és egyéb váratlan, előre ki nem számítható tragédiák, természeti katasztrófák, előző vendég okozta károk, stb….) amik meghiúsíthatják a nyaralást.Az Ötbárány Vendégház üzemeltetői, amint tudomást szereznek a problémáról, haladéktalanul értesítik a megrendelőt, és ha a probléma nem hárítható el az érkezés időpontjáig, akkor egy másik időpontot ajánlanak fel az ár egyeztetésével. Amennyiben ez, vagy a felajánlott időpont nem felel meg a megrendelőnek, akkor az üzemeltetők az előleg teljes összegét visszatérítik a megrendelőnek.
Lemondási feltételek
A megrendelt vendégház szolgáltatás lemondását írásban lehet megtenni.
A lemondási díjak a következők:
ingyenes lemondás a díjbekérő megküldésétől számított 36 órán belül, valamint a nyaralás megkezdése előtti 30. napon, vagy korábban
a nyaralás megkezdése előtt 29-14 nap között: az előleg összegének 50% -a,
a nyaralás megkezdése előtt 0-13 nap között: az előleg összegének 100% -a.
Korábbi elutazás vagy a helyszínen történő lemondás esetén a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-a fizetendő.
Lemondás esetén az üzemeltetők a lemondási díjjal csökkentett összeget utalják vissza, a lemondás beérkezését követően 8 munkanapon belül.
Amennyiben az előleg fizetés SZÉP kártyával történt, akkor lemondás esetén csak a mindenkori banki jutalékkal csökkentett összeget áll módunkban visszatéríteni.